Wednesday 16 April 2014

Braces in Progress!

Salam semua.
Sejak dua menjak ni aku terlalu rajen google pasal braces. yes. ini lah target aku untuk tahun ni. Sebab apa aku nak buat braces padahal gigi aku okey je. haa. itu lah korang tak tahu masalah dalaman gigi aku. pada yang rapat n rajen bercakap je prasan, gigi bawah aku tunggang langgang. actly memang dah lama dah gigi bawah aku mcm ni , tapi sejak gigi bongsu aku mula menunjukkan diri, dia mcam tolak gigi aku jadi mcm gempa bumi dah oi. so makin obvious. sobs!

Lagi satu, seperti yang dah diceritakan, majlis aku postponed. 
So aku decide nak buat something tahun ni untuk replace ke-eksaited-an wedding aku yang separuh jalan tu. =) Seriously, bila aku made up fikiran aku untuk buat braces, kekecewaan aku macam dah lupa je. im looking forward for something that meant for myself. since aku kerja ni aku lebih banyak spent untuk org dari diri sendiri. so this is the real good time =D

Bajet braces aku tak lah banyak. of cos aku cari tempat yang murah. Dr Zarin. ini terlebih murah. tapi. aku duk google staff dia kuang hajo. servis truk. kena tunggu lama gila. jalan jem nak kesitu. emmm kalau dah macam ni baik tak payah. nanti end-up aku myesal, or even worst aku btarik2 rambut ngan staff situ, cemana?.. Aku ni bukan la penyabar / redha sangat org nya so baik aku tak payah cari penyakit. kuikuikui=D

Lepas blogwalking berjam2 aku decide klinik Pergigian Aina kat Kajang Prima. Dengar cite murah, dr baik sgt, islamik, n tempat dia aku slalu pergi. Semalam aku berjaya set appointment. macam tak percaya weh! Masa call klinik tu, staff dia entertain lembut sgt. macam dj ikim.fm je. huhu. Okey tak sabar nya nak pegi 1st appointment selasa ni smpai termimpi2=D Nanti bila da pergi aku review bnyak lagi pasal klinik ni n braces yang bakal di pakai.

Ada gaya perlu braces ke? sbb aku pandai cover. muehehehe=D


till then. Assalamualaikum!

p/s : tak ada gaya sedih dah kan..? alhamdulillah.<3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...