Sunday 30 December 2018

#040316 : DIY Hantaran Kahwin

Disclaimer : Aku dah kawen almost 7 bulan masa aku tulis entry nie. dan lepas almost 3 tahun kawen baru nak post. Apo? sorry baru perasan dalam draft lagik =D

Salam dan hai hai.

Hari ni aku nak share process pembikinan hantaran diy untuk majlis kawaen aku dulu. Masih meng inspirasi kan instagram-instagram yang aku refer dulu untuk hantaran tunang, tapi aku just tukar tema sahaja. Dan kalau ada yang perasan aku recycle je barang-barang hantaran aku masa tunang dulu.




  









So yeah. ini lah hantaran diy buat sendiri sebagai kenangan. As of today, dompet belang2 hitam merah tu dah kena rembat dengan maid mil dan dengan dia-dia sekali kabur lepas habes kenduri. naseb baik aku terus pakai gelang kawen lepas selesai nikah. kasut hantaran daus tu tak pakai sampai sekarang sebab tak sesuai kata nya, and, cincin kawen aku tempah untuk daus (jari dia size 20 lebih) pun dah hilang lepas 6 bulan kawen. missplaced ke apa aku pun tak tau. frust sangat sebab nak cari design n size yang daus nak bukannya senang, dah tawaf 1 kl baru jumpa. Okey sekian saje cerita hantaran 2016 dulu. dah tak in trend kot style begini.. Doakan kami dipermudahkan urusan untuk dapat zuriat #ttc2y9m

Bye.

-Farah-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...